17 Ekim 2010 Pazar

1:12 koltuk yapımı

Önce internetten bir koltuk kalıbı buldum: http://www.creeretrealiser.oldiblog.com/



Ardından parçaları 3mm kartona'a geçirip falçatayla kestim.






Parçaları maskeleme bandıyla birleştirdim.





Koltuğu, duvar kağıdı yapıştırıcısına (kostik) batırdığım küçük kağıt parçalarıyla (bu kez ayakkabı kutusundan çıkan ince kağıdı kullandım) 2-3 kat kapladım. Koltuğun hatlarını belirginleştirmek için ince bir elektrik kablosunu ince kenarlara yapıştırdım.






Beyaz ağaç tutkalı ve nişasta karışımından hazırladığım hamurla minik oymalar yaptım.





Bulaşık süngerini incelterek koltuğun formuna uygun yastıklar kestim. Yastıkları kumaşla kapladım (kumaşı yastıkların arkasına yapıştırdım). Yastıkların etrafındaki biye için, uygun renkli iple tığla zincir çekip yastıkların etrafına yapıştırdım.



Koltuğu akrilik boyayla boyadım, yastıklarını da üstüne yapıştırdım. İşte sonuç!

5 yorum:

  1. ¡Asombroso! Esta perfecto y muy bien explicado. Seguro que cuando haga el siguiente sofá vendré a tu blog para esta idea. Me encanta.
    Besos Clara

    YanıtlaSil
  2. Vavvvv Suzan hanım gerçekten koltuğunuz bir harika olmuş.Bana diyorsunuz ama sizin benden farkınız yok.Ellerinize sağlık. Tebrikler.:)))

    YanıtlaSil
  3. Wonderful work!!!!
    I love it..
    hugs from Spain
    eljardindemiduende

    YanıtlaSil
  4. kusursuz bir koltuk takımı kaplaması olmuş elinize sağlık. health has been covering a sofa set perfectly in your hand.

    YanıtlaSil