11 Kasım 2009 Çarşamba

Minyatür bebeğin giysiler / Doll Turtorial Part 6

1) Önce eski Burda dergilerinden fikir alarak kağıda ve doğrudan bebeğin üzerinde ölçülendirerek bir elbise ve önlük kalıbı çıkardım.
2) Ardından kumaş artıklarımı karıştırıp uygun birkaç parça kumaş seçtim.
3) Kalıbı kumaşın arkasına geçirdim.

4) Birkaç milimetre pay bırakarak kumaş parçalarını kestim.

5) Sonra da elbiseyi doğrudan bebeğin üzerine diktim. Bu iş beni çok sıktığı ve yorduğu için bir de fotoğraf çekmekle uğraşamadım. File kumaştan bebeğe çorap diktikten, suni deriden de ayakabılarını yapıştırdıktan sonra ona bir de iç çamaşırı giydirdim. Topuzunu iğne iplikle sabitleştirip tokasını da taktım. Bebek bitti, bendeyse uykusuzluk hat safhada. Yarın gün ışığında daha güzel fotoğraflar çekmeye çalışacağım. Bu arada bebek desteksiz ayakta durabiliyor. Bunu hiç beklemediğim için bir kat daha sevindim.







11 yorum:

  1. she is wonderful!thanks to you!

    YanıtlaSil
  2. she looks incredible- well done!!

    YanıtlaSil
  3. Beautiful!! Bravo!
    eljardindemiduende

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş emeklerine sağlık. Önceki yazılarında nasıl yaptığını okudum valla zor iş. Sabır ve vakit istiyor, ama harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
  5. Tolle Puppen!!!
    Danke für`s folgen.
    Viele Grüße und einen schönen Abend.
    Süße Katzen!!!

    YanıtlaSil
  6. Tengo un premio luz para ti por ser una seguidor@. Muchísimas gracias por estar hay y hacer que siga adelante con el blog.
    Espero verte pronto.
    Besujis!!!

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş elbiseleri file çorapları çok net gözükmüyor ama yani fotoları bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. Wow! You made a real difference to the doll, she looks so beautiful now!

    dostça selamlarla :))

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler, Thanks, Danke...
    tüm güzel sözler için, for all nice words, für all die schönen Worte...

    YanıtlaSil
  10. Cok ilginc:) Yani cok begendim! Benimde keske boyle becerilerim olsa.

    Hollandadan sevgiler. Takiptesiniz.

    YanıtlaSil
  11. Hola:

    Me ha gustado mucho la muñeca, muy encantadora.

    Un saludo. Inma gomez.

    YanıtlaSil