28 Ekim 2009 Çarşamba

Minyatür Bebek Yapımı 2 / Miniatur Doll Turtorial Part 2

1) Bugün bebeğin ikinci aşamasını tamamladım. Yapım aşamalarını daha iyi takip edebilmeniz ve tutkallanımış kağıt sararak yapılandırdığım vücut orantılarını daha iyi görebilmeniz için bu kez gazete kağıdı yerine beyaz saman kağıdı kullandım.

2) Dün bebeği biraz kurumaya bırakmıştım. İkinci aşamaya, bebek tam olarak kurumadan, yani esnekliğini yitirmeden geçmemiz gerekiyor. Bebeği istediğim pozisyona getirdikten sonra (mutfağa koyacağım için elinde tepsi masaya doğru yürüsün istedim) bedeni tutkallanmış kağıt şeritleriyle sarmaya devam ettim. Artık baldır, göbek, omuz, sırt vb. gibi ayrıntıları oluşturmaya başladım. Kafanın ilk hali bana biraz küçük göründüğü için yanak, alın ve başın arka kısmına da dolgunluk verdim.
3) Bacak ve kolların alt kısımlarını, ayakların kaba iskeletini oluşturdum. Elleri en sona bıraktım.
3) Yavaş yavaş istediğim hacme ulaşan bebeği tekrar kurumaya bıraktım.

2 yorum:

  1. Thank you for following my blog. I love your dolls - they are fantastic. I also love your cats. Very Handson.

    YanıtlaSil
  2. Tus trabajos me encantan. He visitado tu blog y les pones caracter a los personajes. Felicidades por tus manos.
    Besos Clara

    YanıtlaSil