3 Ekim 2009 Cumartesi

Sandalye yapmaya devam ediyoruz / Miniature chair turtorial part 2

Dün gece sandalyelerin puflarını yaptım. İşte resimli yapım aşamaları:

1) Sandalyenin altlığından biraz daha küçük olmak üzere, kartondan dört daire kestim.
2)Kestiğim kartonları şablon olarak kullanarak, ablamın benim için makyaj ve mücevher kutularından topladığı ince süngerlerden dört yuvarlak kestim.
3) Süngerleri -alttan kesmek suretiyle- hafifçe incelterek (istediğimden daha kabarıklardı) karton dairelerinin üzerine yapıştırdım.

4) Kullanacağım kumaşta karar kıldıktan sonra, puf içlerini şablon olarak kullanıp, kumaşın arka yüzüne kalemle daireler çizdim. Kumaşı kıvırma payı bırakarak kestim.

5) Leke bırakmayan bir yapıştırıcıyla (amman dikkat, süngerimin lacivert kısmı boya bıraktı) kumaşı, kumaşın arka yüzeyi süngere gelecek şekilde kartonlu süngerlere yapıştırdım. Uçları da resimde görüldüğü gibi içe kıvırıp kartona yapıştırdım. Bu işlemden sonra pufun altında kabarıklık yapan kumaş kısımlarını kestim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder