3 Ekim 2009 Cumartesi

Sandalye'nin son aşamaları...

Sandalyenin son aşaması derken, tabii şu anki son aşamasını kast ediyorum. Aslında bu gece sandalyeleri bitirmeyi planlıyordum, ama bütün gün çocuklarla etkinlik yapınca halim kalmadı. (Bir ara Nesin Vakfı'ndaki çocukların yarattığı harikaları da paylaşacağım sizlerle)

6) Sandalyenin arkalığını nasıl sabitleyeceğimi önden düşünmedim. Nasılsa yaparken aklıma bir çözüm gelir mantığıyla hareket ettim. Aklıma gele gele nişasta-tutkal karışımı ev yapımı seramik hamurunu kullanmak geldi. Piyasada satılan havada kuruyan herhangi bir seramik hamuru da kullanılabilir. İnce bir parça hamuru sandalye altlığının arkasına yapıştırıp (benim hamurunun karışımında tutkal olduğu için kendiliğinden yapışıyor zaten) elle mümkün olduğunca incelttim. Bundaki amacım pufu engellememesi ve arkalığın görüntüsünü bozmaması. Sonra da tel arkalığın uçlarını hamura batırıp kurumalarını bekledim.
7) Şimdiki aşamadan bir poz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder