30 Ekim 2009 Cuma

Minyatür Bebek Yapımı 3 / Miniatur Doll Turtorial Part 3

Bugün bebeklerin ellerini yaptım / Today I made the dollhands:

1) Küçük bir parça kağıdı tutkalladıktan sonra resimde gördüğünüz şekilde katladım.
2) İncecik kağıt şeritlerini az tutkalla nemlendirip kordon yapar gibi büktükten sonra parmak niyetine katladığım kağıdın üzerine yapıştırdım.

3) Elleri bebeğin kollarına yapıştırdım. Parmakları gereken uzunlukta kestikten sonra onlara bir cımbız yardımıyla biçim verdim. Minik tutkallı kağıt parçacıklarıyla parmakları ellere, elleri ise kollara iyice tutuşturdum. Eller henüz kurumadan, onları istediğim pozisyona soktum. Bebek ilerde tepsi taşıyacağı için pozlandırmayı tepsiyle yaptım.
4) Elleri tamamladıktan sonra alt kollar, baldırlar ve ayaklar üzerinde biraz daha çalıştım, her yerin sağlamca yapıştığına dikkat ettim. Resimde de görülebileceği gibi minicik tuvalet kağıdı parçacıklarıyla göz çukurlarına göz oturttum. Şu anda bebek aşağı yukarı istediğim biçime kavuşmuş durumda. Boyama işlemlemine geçmeden önce 2-3 gün iyice kuruması lazım. Kuruduktan sonra esnekliğini yitirdiği için onu nihayi pozisyona sokmak çok önemli.

7 yorum:

  1. Even that looks like a lie with a bit(little) of patience I believe that I am finding out about the tutorial
    I escrivo atraves of a translator like that(this way) that probably we do not manage to understand(deal) very much, but it likes to look at your blog
    An embrace from españa.

    YanıtlaSil
  2. Helloooooo,
    What a talent! You make wonderful things, with an admirable patience, I like very much. I value it very much then I like the dollhouses, I have one, and be the work that it carries.
    Congratulations!!! and thanks for passing for my 'Garde' and to remain to dreaming of us ... an embrace from Spain.
    eljardindemiduende

    YanıtlaSil
  3. Suzan, I forgot: I like very much your cats ... I am a lover of the cats, I have two!
    abrazo,
    eljardindemiduende

    YanıtlaSil
  4. Elia, thanks for your nice words about my work. Its nice to hear that you like dollhouses and cats to. I have not yet a dollhouse but four crazy cats.

    YanıtlaSil
  5. Hi Suzan! What a fasciating blog. I have had a quick read of your blog and previous posts and think your dolls are fabulous! You are very talented. Thnks for following my blog :).

    YanıtlaSil
  6. Bloguma hoşgeldiniz.Her zaman buyrun.Ben de daha önce size uğradığımı kedicikleri görünce hatırladım.üç kardeşimiz var.Sokak kedisi yavruları idiler.Doğar doğmaz almıştık eve.Üçü de erkek.Önceki gece yarısı biri dışarı çıkmak istedi.Bıraktım.Gidiş o gidiş.Öldü mü, kaldımı belli değil.7.5 aylıklar.Kız peşinde koşmaya gittiğini umuyor, umutla bekliyoruz.
    Minyatürleriniz güzel.Yalnız yapılışları çok zora benziyor.Kolaylıklar dilerim.Yüksek tavanlı çalışmışsınız, bunu beğendim.Avize da koyarsınız değil mi? Çok şıklaştırır.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çok hoş,çok zevkli bir sanat bu.sizi tebrik ediyorum pek çoğumuzun göre alamadığı bir işi başarıyorsunuz sabrınızla.geçende trtde izlediğim bir programda yapılışını biraz gözlemledim.izlediğim hanım tutkal yerine kitre kullanıyordu çok enteresan geldi bana:)size kolaylıklar diliyorum, ayrıca aşamaları paylaşmak bence çok takdirlik bir davranış.selamlar.

    YanıtlaSil