2 Ekim 2009 Cuma

Minyatür sandalye yapımı / miniature chair turtorial

Onca mutfak aksesuarı yaptıktan sonra yeni proje olarak mutfak yapmak şart oldu. İşe tersten başlamışken tersten devam ediyorum. Yani ortada henüz odanın kendisi/kutusu yokken bu kez de mutfak mobilyası üzerine kafa yormaya başladım. Dün gece 4 tane sandalye tasarladım. Çalışmamı aşama aşama fotoğraflayıp, yapım açıklamalarıyla birlikte burada paylaşmayı düşünüyorum. Türkiye'de pek yaygın olmayan dollhouse tipi minyatürlerle uğraşanlar için bu tip açıklamalı projelerin ne kadar ön açıcı olduğunu kendi deneyimlerimden biliyorum. Fakat bir uyarı yapmam gerekiyor. Paylaşacağım sandalye projesi tümüyle benim tasarımım ve deneysel bir çalışma. Henüz bitirmediğim için sonucun ne kadar başarılı olacağı konusunda garanti veremiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder