20 Ekim 2009 Salı

Mutfak ıvırzıvırı/Kitchen stuff


Yeni proje olarak mutfak yaptığımdan bahsetmiştim... Hala ortada oda kutusunun kendisi yok ama bol bol ıvır zıvır yapmaya devam ediyorum. Daha önceki oda maketimde olduğu gibi bu sefer de maketin her parçasını kendim yapmaya karar verdim. Yine ağırlıklı olarak papiermache kullanacağım. Bu arada farklı zamanlarda çöpten (evet gelinen aşamada minyatürlerim için işime yarar bir şey bulur muyum diye her yere, el alemin çöpüne bile bakıyorum) üç güzel eski mutfak dolabı buldum. Her üçü de minyatür odası olmaya çok uygun. Fotoğraflarını çektikten sonra bloğuma koyacağım. Belki mutfak maketim için en uygun dolabı bulmamda bana yardım etmek istersiniz...

4 yorum:

  1. Uygun dolabı bulmanıza yardımcı olamam belki ama merakla bekliyorum çok sevdiğim minyatürlerinizi, kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sağolun... Bendeki üç dolabın/olası maket odanın fotoğraflarını koyacağım bloğa... Seçimde yardımcı olabilirsiniz belki diye düşünmüştüm :)

    YanıtlaSil
  3. Thank you for following. I'm very glad to meet you. Have a nice night Rosanna

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem çalışmalar bunlar.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil